Jakub Šrom
Masáže | Jakub Šrom
Masáže jsou známé již od 3000 let př.n.l., kdy se ve starověkém Egyptě používaly k léčebným účelům. Zakladatelem evropské masáže je mnich Peer Ling v 19. století. Z jeho masáží také vycházela první česká kniha O masáži (1906), jejímž autorem je Vítězslav Chlumský. Od roku 1934 se masáže staly v Československu řemeslem, které poslední dobou získává na oblibě.
Klasifikace: sportovní a rekondiční masér

Nabízím:

  • Sportovní masáž celého těla (regenerace, nabuzení před i mezi výkony)
  • Masérské služby na sportovních akcích (soustředění, závody)
  • Tréninková poradna pro běžce

Provozní doba

Podle domluvy PO-NE (jen některé víkendy)

K návštěvě je třeba se telefonicky nebo přes email domluvit.
Kontakt naleznete zde.

Ceník:

Krk a šíje10-15 min50 Kč
Záda25 min100 Kč
Záda a šíje35 min140 Kč
Horní končetiny20 min80 Kč
Dolní končetiny35 min120 Kč
Břicho10-15 min30 Kč
Hrudník10-15 min30 Kč
Celková (záda+šíje+končetiny)80-100 min300 Kč
Předplatné 4 + 1 zdarma = 4 masáže + 1 dle vašeho výběru

masérna

Proč sportovní masáž?

Sportovní masáž není určena pouze pro sportovce, ale i ostatní. Výsledkem masáže je zvýšené prokrvení svalů, zlepšení výživy buněk a jejich činnost. Dále dochází k vyplavování histaminových (únavových) látek díky zrychlení lymfatického systému, což přispívá k regeneraci organismu. Celkově masáž působí příznivě na nervový systém a psychické rozpoložení.

Pro koho se sportovní masáž doporučuje?

Sportovní masáž se doporučuje od 12 let věku s cílem zlepšit výživu svalů, odolnost, pružnost, sílu a pohotovost. Masáž se doporučuje při chronickém postižení pohybového aparátu, bolesti svalů (zvláště zad a krku), stavech po infarktu myokardu, onemocnění dýchacího systému, poúrazových stavech, zlepšení fyzického i psychického stavu a k zvýraznění regenerace a relaxace.

Pro koho se sportovní masáž nedoporučuje?

Masáž nelze provádět na některých částech těla v případě těhotenství, místním zánětu, bodnutí hmyzem, popálenin, výronů, natržení svalů. Vůbec v případě vrozené krvácivosti, nádorovém onemocnění, či jiných chronických stavech. Dále by neměl být masírovaný nemocný (horečky, bolest v krku, kašel, rýma...) tzn. netrpět žádnou bakteriální nebo virovou nákazou.

Jak často chodit na sportovní masáž?

Sportovní masáž se doporučuje provádět maximálně jedenkrát denně, v případě sportovců se zvýšenou zátěží i vícekrát. V období zvýšené fyzické zátěže ovšem postačí návštěva maséra cca čtyřikrát týdně dle stavu klienta. Lidem s nepravidelnou sportovní zátěží postačí zajít si na masáž dvakrát týdně, také podle vlastního pocitu (může být i častější návštěva podle potřeby).
Jakub Šrom © since 2014